Інформаційно-методичний центр Костопільського будинку школярів та юнацтва

На сучасному етапі реформування освіти підвищуються вимоги до професійних якостей педагога, керівника гуртка. Сучасному педагогу необхідно мати високі професійні знання, постійно вдосконалювати їх, підвищувати результативність та якість своєї роботи. Методична робота – важливий компонент освіти педагога. Це засіб формування творчої особистості педагога, підтримка професіональної форми його діяльності. У зв’язку із зазначеним, особливого місця набуває роль інформаційно-методичного центру, діяльність якого спрямована на удосконалення навчально-виховного процесу, використання нових форм і методів діяльності, підвищення майстерності педагогів. Надання реальної, дієвої допомоги педагогічним працівникам, вдосконалення та підвищення професійної майстерності, активізація творчого потенціалу кожного педагога – основна мета роботи методичної служби у Костопільському будинку школярів та юнацтва.

   Вивчивши особливості організації методичної роботи в позашкільних закладах, можна відзначити, що педагог займає ключову позицію в освітньому процесі. Від його кваліфікації, особистісних якостей і професіоналізму залежить вирішення багатьох освітніх проблем. Нерідко через недооцінку цього чинника гальмується процес розвитку установи. Тому, першочерговим завданням методичної служби є створення таких умов, у яких педагоги могли б реалізувати свій творчий потенціал. Методична служба потребує чітко вибудуваної системи діяльності, що забезпечує планування, прогнозування, організацію, виконання, контроль, регулювання та аналіз.

   Організація діяльності методичної служби повинна мати гнучкий характер, враховуючи конкретну ситуацію в установі, забезпечуючи можливість кожному педагогові підвищити свій професійний рівень. Планування методичної роботи – складова загальної системи управління діяльністю навчального закладу, яка передбачає вміння думати з випередженням.

   З метою підвищення якості організації роботи методичної служби розроблені анкети вивчення та аналізу попиту, потреб та запитів кожного педагога. У кінці кожного навчального року методична служба отримує зворотній зв'язок щодо результатів роботи методичної служби.

Лапюк Олена Володимирівна

- Організація методичної, психолого-педагогічної роботи, робота методичної бібліотеки.

- Звітність, статистика результативності.

- Організація роботи молодих педагогів: школа молодого педагога, наставництво, робота з новоприбулими педагогами.

- Організація роботи над проблемною темою.

- Атестація педагогічних працівників.

- Підвищення кваліфікації.

- Самоосвітня діяльність педагогів.

- Видавнича діяльність (афіші, буклети, брошури, оформлення конкурсних матеріалів, сувенірна продукція тощо)

- Організація роботи методичної ради.